امیرحسین صادقی:استقلال خانه من است و دوست دارم دوباره به تیمم برگردم

امیرحسین صادقی اظهارداشت: هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام و تکلیفم مشخص نیست. خودم هم شنیده ام در لیست استقلال هستم اما هنوز مذاکره ای با من برای استقلالی شدن نشده است.

وی ادامه داد: استقلال خانه من است و دوست دارم دوباره به تیمم برگردم. استقلال یکی از اولویتهای اصلی من است اما تراکتورسازی را هم دوست دارم. من برای این تیم زحمت زیادی کشیدم و باید ببینم تکلیفم با تراکتورسازی چه می شود.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر قلعه نویی حتما استقلالی می شود؟ گفت: بودن قلعه نویی در استقلال تضمینی برای حضور من در این تیم نیست. من دوست دارم دوباره به این تیم برگردم و شنیده ام قلعه نویی هم من را می خواهد اما اینطور نیست که به خاطر او حتما برگردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین